APTEKA HERBA   ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 20   50-370 Wrocław tel. 71-328-10-55 Pn - Pt: 9:00 - 19:00   |   Sob: 9:00 - 14:00

Regulamin APTEKI HERBA S.C

Apteka HERBA aptekaherba.com.pl działający pod adresem www.wklucia.pl jest platformą prowadzoną przez APTEKA HERBA S.C Katarzyna Fiutowska Danuta Konopacka z siedzibą we Wrocławiu ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 20 NIP: 8981562605, REGON 930965252

§1

Zakres ważności regulaminu

Regulamin Sklepu obowiązuje zarówno Firmę jak i Klientów, w momencie zawarcia umowy kupna.

Przyjęcie i realizacja zamówienia

  1. Apteka prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet, telefonicznie oraz za pomocą poczty email.

  2. Ceny wszystkich towarów prezentowanych w aptece są cenami brutto, wyrażonymi w złotych polskich. Ceny nie obejmują kosztów dostawy.

  3. Złożenie zamówienia na stronie www.wklucia.com.pl jest jednocześnie akceptacją zasad sprzedaży wynikających z regulaminu oraz zobowiązuje obie strony transakcji do ich przestrzegania.

  4. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją obowiązku zapłaty.

  5. Wszystkie produkty i towary dostępne w aptece są fabrycznie nowe i wolne od wad prawnych i fizycznych.

  6. Składając zamówienie klient dokonuje wyboru zamawianych towarów, sposobu dostawy, adresu dostawy oraz adresu jaki ma zostać umieszczony na dokumencie sprzedaży, a także formy płatności za dane zamówienie.

  7. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje za pomocą poczty email informację potwierdzenie złożonego zamówienia.

  8. Zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji jeśli w formularzu zamówienia będą znajdowały się niepełne lub niekompletne dane.

  9. Zamówienie zostanie przekazane do realizacji pod warunkiem, że towar jest dostępny na stanie apteki lub u dostawcy. W momencie kiedy towar nie jest dostępny klient otrzymuje informację zwrotną o stanie realizacji zamówienia i na jej podstawie podejmuje decyzję o sposobie realizacji, jak również klient ma prawo całkowicie zrezygnować z zamówienia.

  10. W przypadku rezygnacji przez klienta z realizacji zamówienia, które jest spowodowane brakiem towaru lub części towaru z zamówienia Klient, który dokonał przedpłaty lub płatności kartą otrzyma zwrot należności za dane zamówienie w ciągu 7 dni od daty anulowania zamówienia.

  11. Do każdego zamówienia złożonego jest wystawiana faktura VAT lub paragon. Akceptując regulamin, klient wyraża zgodę na wystawienie faktury bez podpisu.

  12. Umowa kupna zostaje zapisana w bazie danych apteki, w celu realizacji zamówienia. Może ona zostać udostępniona Klientowi - oprócz potwierdzenia wysyłki drogą elektroniczną - jeżeli wykaże on szczególne zainteresowanie ponownym przekazaniem tej umowy.

Apteka zastrzega sobie prawo anulowania zamówień - również bez podania powodu. Umowa kupna zostaje zawarta wyłącznie w języku polskim.

Formy płatności

Składając zamówienie Klient może wybrać dokonać wyboru sposobu dostawy oraz formy płatności, zgodnie ze wskazaniami dokonanymi w formularzu zamówienia.
Akceptujemy następujące formy płatności:

  • płatność za pobraniem (gotówką przy odbiorze towaru )

 

  • płatność przelewem na rachunek bankowy (zamówienie realizowane będzie po wpływie środków na rachunek bankowy Apteki).

Dane do przelewu:

APTEKA HERBS S.C
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 20
50-370 Wrocław
Santander BANK.
86 1500 1067 1210 6006 5032 0000
tytułem: [numer zamówienia]

Podane na stronie ceny są wiążące w momencie składania zamówienia.
Odstąpienie od umowy i zwrot towaru

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) klientowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

  3. Dla zachowania terminu wystarczające jest wysłanie na piśmie oświadczenia o odstąpieniu przed upływem wyżej wskazanego terminu.

Wzór odstąpienia od umowy

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Apteka Herba s.c

50-370 Wrocław

ul.Wybrzeże Wyspiańskiego 20

Ja ...............................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ...........................................................................................................,
numer zamówienia............................................................................................
Data zawarcia umowy to.................................................,
data odbioru ..........................................................................................
Imię i nazwisko.................................................................... Adres...................................................................................
Data.....................................................................................

  1. W efekcie odstąpienia umowę uważa się za niezawartą, a strony zwracają sobie spełnione świadczenia.

  2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty odesłania rzeczy

  3. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy

  4. Zwrot uiszczonych płatności nastąpi w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru zwracanego i oświadczenia konsumenta

  5. Zwrot następuje w takiej samej formie w jakiej nastąpiła płatność



Gwarancja i odpowiedzialność

We wszystkich przypadkach wad towaru, w trakcie okresu gwarancji mają zastosowanie - po spełnieniu prawnie określonych wymagań - wszelkie ustawowe roszczenia dotyczące zwrotu, reklamacji, naprawy i wymiany towaru w całości lub części.

Prawo do zmniejszenia bądź potrąceń należnej kwoty ma zastosowanie tylko wtedy, gdy roszczenia są prawomocne, niepodważalne lub zostały uznane przez aptekę w formie pisemnej.

Termin przedawnienia w odniesieniu do ustawowych gwarancji wynosi dwa lata od dnia wydania towaru Klientowi.

Jeśli dostarczone produkty wykazują oczywiste wady materiału lub produkcji, w tym także uszkodzenia powstałe w trakcie transportu, należy zwrócić się do serwisu klienta Firmy.

Kupujący mogą składać reklamacje dotyczące zakupionych towarów jeżeli mają one wadę fizyczną lub prawną.

Reklamacje będą rozpatrywane przez aptekę na zasadach określonych w bezwzględnie obowiązujących przepisach prawa.

1. Zniszczenie w transporcie:

Należy dokładnie sprawdzić stan przesyłki przy kurierze. W przypadku stwierdzonych uszkodzeń zewnętrznych przesyłki prosimy o spisanie protokołu szkody z kurierem i niezwłoczne przesłanie go na adres:herba@wklucia.com.pl

Można odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki podając jako powód odmowy rodzaj uszkodzenia paczki. Jeśli uszkodzenie zostanie stwierdzone po odjeździe kuriera, należy jak najszybciej skontaktować się z firmą kurierską, protokół spisany następnego dnia mogą nie być honorowane przez firmy kurierskie przy zgłaszaniu reklamacji uszkodzeń w transporcie.

2. Zakupiony towar jest wadliwy:

3. Towar niezgodny z umową:

Można złożyć reklamację w trybie rękojmi. Czas powiadomienia kupującego o stanowisku apteki w wypadku wybrania tego trybu wynosi 14 dni.

Bez względu na wybranie trybu reklamacji prosimy o zgłoszenie reklamacji drogą mailową. Prosimy o podanie: numeru zamówienia lub faktury,powód reklamacji oraz żądany sposób rozpatrzenia reklamacji.W ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki zwrotnej udzielimy odpowiedzi:

§5

Ceny i koszty przesyłki

Kurier DPD :

płatność za pobraniem:

  • przesyłka kurierska DPD wartość zamówienia poniżej 300 zł – 20,00 zł

  • przesyłka kurierska DPD wartość zamówienia powyżej 300 zł – 5 zł

płatność przelewem bankowym (przedpłata na konto):

  • przesyłka kurierska DPD poniżej 300 zł – 15.00 zł

  • przesyłka kurierska DPD wartość zamówienia powyżej 300 zł – przesyłka GRATIS

§6

Dostawa towaru

Firma DPD dostarczy zamówiony towar na adres podany przez Klienta przy składaniu zamówienia.

Wysyłka towarów następuje w dni robocze w terminie do 24 godzin (chyba że termin wysyłki wskazany w opisie produktu stanowi inaczej) od momentu odnotowania wpłaty za zamówienie (i otrzymania dokumentów refundacyjnych przy wyborze zamówienia refundacyjnego).Rano, w dniu doręczenia paczki, Klient powinien otrzymać SMS od firmy kurierskiej informujący o zamiarze doręczenia, jeżeli wybrał dostawę kurierską DPD. Czas doręczenia 1-2 dni robocze od dnia nadania.

Jeżeli zamówiony produkt nie jest dostępny w magazynie i umowa kupna nie dojdzie do skutku, Firma zastrzega sobie prawo do zaproponowania Klientowi artykułów podobnych do zamówionych. Klient nie jest zmuszony do akceptacji tej opcji.

W razie opóźnień dostawy Firma informuje Klienta niezwłocznie o przypuszczalnym czasie realizacji, dopuszczając jednocześnie rezygnację z zamówienia.

§7

Metody płatności-Czas realizacji zamówienia

Płatność przelewem na rachunek bankowy (zamówienie realizowane będzie po wpływie środków na rachunek bankowy Sprzedawcy).

Płatność za pobraniem-przekazanie gotówki kurierowi przy odbiorze przesyłki z towarem.

Dane do przelewu:

APTEKA HERBA S.C

50-370 WROCŁAW

ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 20

Santander BANK 36 Oddział Wrocław

86 1500 1067 1210 6006 5032 0000
tytułem: [numer zamówienia]


Czas realizacji zamówienia dotyczy tylko dni roboczych od poniedziałku do piątku.

  1. Czas realizacji zamówienia zależy od wybranej formy płatności.

W przypadku zamówień realizowanych za pobraniem wysyłka następuje natychmiast-jeśli towar jest na magazynie. W przypadku jego braku kontaktujemy się z klientem

w celu ustalenia czasu dostawy.

Zamówienia z formą płatności przelew - po zaksięgowaniu wpłaty na koncie - wysyłka towaru następuje natychmiast.

Możliwe jest przesłanie potwierdzenia przelewu-wtedy również towar wysyłamy natychmiast.

Czas dostarczenia przesyłki kurierskiej DPD to -2 dni robocze.

 

Dostawy towaru poprzez firmę DPD są realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku istnieje możliwość wybrania przesyłki na sobotę za dodatkową opłatą (opcja dostępna tylko do piątku do godziny 12 po tym terminie nie gwarantujemy dostawy na sobotę);Opcja dostępna tylko po uzgodnieniu telefonicznym z apteką (713281055)

Odbiór osobisty – natychmiast (jeśli towar znajduje się na magazynie)

APTEKA HERBA S.C

ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 20

50-370 Wrocław

tel.713281055

Od pon-piąt od 9.00-19.00

Sobota 9.00-14.00

§8

Ochrona danych osobowych

1. Informacje ogólne

1. Operatorem Serwisu www.wklucia.com.pl jest firma APTEKA HERBA S.C K.Fiutowska D.Konopacka 50-370 Wrocław ,ul.Wybrzeże Wyspiańskiego 20, NIP 8981562605, REGON 930965252

2. Ochrona danych osobowych Klienta, prywatności, a także przestrzeganie praw Klienta do stanowienia o gromadzeniu, przetwarzaniu i rozprzestrzenianiu danych osobowych to najwyższe priorytety

3. Polityka ochrony danych osobowych jest zgodna z wymogami Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych (RODO) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, którego przepisy zaczęły być stosowane od 25 maja 2018 r.

4. Administratorem danych osobowych jest APTEKA HERBA S.C K.Fiutowska D.Konopacka 50-370 Wrocław ul.Wybrzeże Wyspiańskiego 20

5. Z Administratorem można skontaktować się:

a. pisemnie, na adres: ul.Wybrzeże Wyspiańskiego 20 50-370 Wrocław

b. na adres poczty elektronicznej:herba@wklucia.com.pl

6. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych.

7. Dane osobowe Klientów przetwarzane są w celu świadczenia usług drogą elektroniczną, w szczególności zawierania i wykonywania umów sprzedaży, w tym uiszczania zapłaty za kupione towary , dostawy towarów, przesyłania powiadomień o realizacji zamówień, realizacji procesu reklamacji oraz zapewnienia prawidłowej obsługi klienta, obsługi zgłoszeń i reklamacji, umożliwienia kontaktu pomiędzy kupującymi a sprzedającym, wykonania przez Firmę wypełnienia obowiązku prawnego (przestrzegania przepisów ustaw), w tym dla celów rozliczeniowych, podatkowych oraz w związku z prowadzoną rachunkowością, tj. w oparciu o art. 6.1.c. RODO.

8. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych może być wyrażona przez Klienta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), konieczność podjęcia działań na żądanie osoby (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) lub też cele związane z prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez administratora lub przez stronę trzecią (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Prawnie uzasadnionym interesem Administratora jest konieczność oferowania Klientom możliwie najlepszej jakości obsługi, dopasowania oferty towarów do potrzeb i oczekiwań kupujących.

9. W związku z realizacją wyżej wymienionych celów Firma przetwarza lub będzie przetwarzać następujące kategorie danych osobowych:PESEL, NIP, oraz imię i nazwisko Klienta, wraz z którąkolwiek z następujących kategorii: adres, e-mail, numer telefonu, data i miejsce urodzenia, kod jednostki chorobowej.Firma uzyskuje dane osobowe bezpośrednio od Klienta (np. za pośrednictwem formularza elektronicznego czy przesłanych Zleceń na zaopatrzenie w refundowane wyroby medyczne) lub z powszechnie dostępnych źródeł (np. CEIDG). Klient ma prawo do żądania od Firmy, w każdym momencie, dostępu do swoich danych osobowych, ich przenoszenia, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Klient posiada także prawo, w granicach przepisów Ustawy, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych. W wyniku takiego sprzeciwu Firma nie będzie mogła już przetwarzać danych osobowych Klienta, chyba że wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów Klienta, praw i wolności, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Klient ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.

10. Zebrane dane osobowe Firma może udostępniać jej partnerom biznesowym (firmy kurierskie, realizatorzy płatności), usługobiorcom i innym podmiotom działającym na jej zlecenie (firmy obsługujące procesy niezbędne do przesyłania powiadomień o realizacji zamówień, a także usługodawcy świadczący usługi w zakresie rozliczeń należności), organom właściwym dla publicznych świadczeń zdrowotnych (NFZ), windykatorom, zawsze w zakresie odpowiednim dla celu przetwarzania, w szczególności wykonania umowy, której Klient jest stroną, lub na mocy której Firma świadczy usługi Klientowi.

11. Dane osobowe Klienta mogą być przekazywane do organizacji międzynarodowych, jednak wyłącznie do podmiotów, które zapewniają odpowiednie zabezpieczenia oraz gwarantują prawa osób, których dane dotyczą, i skuteczne środki ochrony prawnej. W szczególności obejmuje to korzystanie przez Administratora z usług świadczonych przez Google oraz Facebook, w takim zakresie, w jakim jest to niezbędne dla realizacji celów wskazanych w punkcie 7. Firma w żadnym razie nie będzie wykorzystywać danych Klienta do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, mających wpływ na sytuację prawną Klienta.

12. Klient nie ma ustawowego obowiązku podania danych osobowych, jednakże obowiązek ten może wynikać z przepisów szczególnych. Konsekwencją niepodania danych osobowych może być w szczególności brak możliwości świadczenia usług na rzecz Klienta.

2. Informacje w formularzach

1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika.

2. Serwis może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP)

3. Dane w formularzu nie są udostępniane podmiotom trzecim inaczej, niż za zgodą użytkownika.

4. Dane podane w formularzu mogą stanowić zbiór potencjalnych klientów, zarejestrowany przez Operatora Serwisu w rejestrze prowadzonym przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

5. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego.

6. Dane podane w formularzach mogą być przekazane podmiotom technicznie realizującym niektóre usługi – w szczególności dotyczy to przekazywania informacji o posiadaczu rejestrowanej domeny do podmiotów będących operatorami domen internetowych, serwisów obsługujących płatności lub też innych podmiotów, z którymi Operator Serwisu w tym zakresie współpracuje.

3. Informacja o plikach cookies


Cookies (z ang. ciasteczka) to niewielkie pliki tekstowe, które są zapisywane i przechowywane na urządzeniach, z których Klient korzysta do przeglądania stron internetowych Sklepu.

Cookies umożliwiają:

  1. Dostosowanie i optymalizację strony Sklepu do potrzeb jego użytkowników,

  2. Tworzenie statystyk oglądalności podstron serwisu,

  3. Personalizacji przekazów marketingowych,

  4. Zapewnienie bezpieczeństwa i niezawodności działania Sklepu

Zgodnie z nowym prawem telekomunikacyjnym, które obowiązuje od 21 stycznia 2013 roku, każdy klient sklepu internetowego powinien być poinformowany o tym, że sklep wykorzystuje pliki cookies.

W naszym sklepie stosowane są dwa rodzaje plików cookies– „sesyjne” oraz „stałe”.
Pliki cookies "sesyjne" są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej).

Pliki cookies „stałe” pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika.
Użytkownik może samodzielnie i w każdym momencie zmienić ustawienia dotyczące plików cookies określając warunki ich przechowywania oraz dostępu w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Szczegółowe informacje o możliwościach i zmianie sposobu obsługi plików Cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Zakup zestawów infuzyjnych z refundacją NFZ:

Oświadczam, że posiadam zgodnie ze złożonym zamówieniem ważne zlecenie na zestawy infuzyjne do pomp insulinowych lub na zbiorniki na insulinę do OPI lub na sensory CGM-RT lub na nadajniki CGM-RT, spełniające wszystkie wymagania ujęte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 17 grudnia 2004 roku w sprawie szczegółowego wykazu wyrobów medycznych będących przedmiotami ortopedycznymi i środków pomocniczych, wysokości udziału własnego świadczeniobiorcy w cenie ich nabycia, kryteriów ich przyznawania, okresów użytkowania, a także wyrobów medycznych będących przedmiotami ortopedycznymi podlegającymi naprawie w zależności od wskazań medycznych oraz wzoru zlecenia na zaopatrzenie w te wyroby (Dz. U. Nr 276, poz. 2739) z późniejszymi zmianami oraz zarządzenia Prezesa NFZ z dnia 11 lutego 2011 roku, dotyczącego zmiany kodów pomocniczych, które należy wpisywać na zleceniu na zaopatrzenia „Część A”, a w szczególności:

  1. Zlecenie zostało wpisane na obecnie obowiązującym formularzu

  2. Na zleceniu widnieje czytelna pieczątka nagłówkowa: ZOZ-u, NZOZ-u itp.

  3. Na zleceniu jest czytelna pieczątka i podpis lekarza

  4. Na zleceniu widnieje czytelna data wystawienia zlecenia. Zlecenie ważne jest do końca miesiąca, na który zostało wystawione.
    (W przypadku pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z nami.)

  5. Na zleceniu widnieją prawidłowe kody środka pomocniczego:

    • P.091.00– zestawy infuzyjne - pacjenci powyżej 26 roku życia

    • P.091.01– zestawy infuzyjne - pacjenci do 26 roku życia

    • P.091.02– zestawy infuzyjne dla kobiet w ciąży

    • P.134 Zbiornik na insulinę do OPI (osobistej pompy insulinowej)

    • P.135 Sensor/Elektroda do CGM(Continous Glucose Monitoring, system do ciągłego monitorowania poziomu glukozy)

    • P.136 Transmiter/Nadajnik do CGM

  6. Data wystawienia na Zleceniu A mieści się w terminie ważności Zlecenia B, czyli jakich miesięcy dotyczy zaopatrzenie.

  7. Zlecenie B  jest ważne i umożliwia realizację kolejnych zaopatrzeń (w przypadku zestawów infuzyjnych, zbiorników i sensorów).

jesteśmy na Facebooku

Polityka Cookies

Ta strona używa plików Cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze

Dowiedz się więcej

Akceptujesz?

Tak